i have so many toughts inside me that i want to say but i'm not sure how to say them so i just keep them bottled inside.

i morse var jag sådär glad för det är ju fredag och inte vilken fredag som hellst utan fredagen då det blir höstlov. men nu är jag inte lika glad längre, för det första så har jag inga vänner så ingen kan slinga mitt hår och för det andra så suger livet bara. dock så ska jag ju få mina älskade älskade älskade skor som jag nu officiellt har spanat in i sex veckor fem dagar i veckan. det är bra! 
nu snart ska jag träffa fredrik sen ska jag hem och sova för jag är ap trött, sen kommer bea och hämtar upp mig vid tio i morgon så åker vi till katrineholm för en heldag med gympatävling för småflickor, söndag är det för oss lite större (duktigare, HAHA) så det kanske kan bli en bra start på lovet trots allt. 
hejdå loverboys
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0