It's like i wan't you to know, but i don't wanna tell you.

Hejdär!
Idag är en lugn dag och de va så skönt att komma hem förut och bara lägga sig i sängen och sova utan att behöva ställa klockan för man har en tid å passa till träningen!! Nu har jag kollat lite gg och lite idol och nu satte ja precis på dagens avsnitt av idol! Efter det ska jag antingen försöka sova eller kolla gg har ej bestämt mig! I morgon börjar jag 10 över 10, otroligt sjukt jävla skönt faktiskt! Hejdå och godnatt för idag.

Igår råkade de välta ett tumbling-galler på min fot, de gjorde ont nu blir ja blåare och blåare för varje minut som går ungefär, plus att ja har en bula på foten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0